wtorek, 5 września 2017

Legacy of Kain: Blood Omen 2 let's play




 Witam! Po dłuższej przerwie wróciłem do nagrywania let's play'ów. Jednak postanowiłem je wyodrębnić od tekstów jakie piszę na blogu. Chce, by mój kanał "żył" niezależnie od niego. Oznacza to, że tutaj co tydzień dalej będą pojawiać się teksty, a filmy będę wrzucał innego dnia tygodnia, tak  by, nie pokrywały się z postami.

  Tym razem po raz pierwszy zabrałem się za let's play gry na PC i to trójwymiarowej. Zacząłem grać w Legacy of Kain: Blood Omen 2.Sequel, jednej z najpopularniejszych gier o wampirach. Link do części pierwszej zamieszczam pod spodem. Kolejne części będą pojawiać się sukcesywnie na moim kanale, więc warto go śledzić i subskrybować. Nie przedłużając, zapraszam do oglądania! Link w rozwinięciu.



Część 1

Część 2




Część 3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz