niedziela, 22 stycznia 2017

Nadchodzi Dzień Sądu! Terminator 2 The Judgment Day cz. 1



       Terminator 2: Dzień Sądu to jeden z moich ulubionych filmów akcji z lat dzieciństwa. Oglądałem go po kilka razy i nigdy mi się nie nudził. Najbardziej podobały mi się efekty specjalne, spore natężenie akcji i fajna fabuła. Mimo że wiedziałem od znajomych, że na Pegasusie wyszła gra o Terminatorze, jakoś nigdy nie była ona moim must have. Jednak gdy na jedną z Wigilli Bożego Narodzenia, poprosiłem o grę Mortal Kombat na Pegasusa, otrzymałem składankę 3 in 1 gdzie oprócz Mortala (oczywiście była to fanowska przeróbka, wszak Mortal nigdy na NES/Famicom oficjalnie nie zagościł) znalazły się także Terminator 2: The Judgement Day, a także genialny Ninja Gaiden 3. Jak się później okazało te dwa ostatnie tytuły, były dla mnie ciekawsze od MK i to im poświęciłem więcej czasu. Obie te produkcje darze sporym sentymentem.


         Ostatnio, gdy odwiedzili mnie znajomi, wspominaliśmy ten tytuł. Koledzy stwierdzili, że drugi etap jest bardzo trudny do ukończenia. Pomyślałem więc, że nagram Let's Play, w którym pokaże, jak uporałem się z tym poziomem, jak i z całą grą. Film znajdziecie poniżej, natomiast gdybyście chcieli poczytać moją recenzję Terminator 2 The Judgement Day, odsyłam was do mojego tekstu TUTAJ. Film podzieliłem na dwie części. Pierwszą znajdziecie poniżej, drugą zaś za tydzień.
Miłego oglądania! ;)






     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz