wtorek, 3 stycznia 2017

[Let's Play]Super Vehicle-001: Metal Slug, czyli tratatata na automatach! ;)

   





       Witam wszystkich w Nowym Roku! Skoro kac już wyleczony i Sylwestrowa noc odespana, zapraszam Was do zapoznania się z nowym materiałem na blogu. Z konsolowych rozgrywek powrócimy do salonu gier, by poznać jeden z najpopularniejszych tytułów na Neo Geo. O co chodzi? O słynną strzelaninę run and gun Super Vehicle-001: Metal Slug. W czasie moich odwiedzin w salonach gier trudno znaleźć taki, gdzie nie  było chociaż jednej części z tej serii. Bardzo często również automaty z tą grą przeżywały spore oblężenie. Choć nigdy jakoś specjalnie dużo w to nie grałem, to lubiłem oglądać zmagania innych wymiataczy z armią złego generała Moderna. Teraz jednak stwierdziłem, że pora zamienić się miejscami. Zagram więc sam, a inni niech oglądają. ;) Zapraszam na mojego Let's Playa z Super Vehicle-001: Metal Slug!!! Enjoy!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz